Pátek 24. dubna

23.04.2020 21:02

Dobré ráno, Kulíšci!

Týden se překulil a opět tady máme pátek. Určitě už se všichni těšíte na víkend, že se proběhnete někde v přírodě a ohřejete na jarním sluníčku. Já jsem si včera vaše slohovky vzala na zahradu a na čerstvém vzduchu mi opravování šlo hezky od ruky. Zvláště když jsem měla tolik pomocníků - Gerta mi ocáskem oprašovala klávesnici, Kulíšek otiskoval packu do vašich úkolů a Punťa se aspoň ometal okolo :-) Příště je musím vyfotit, abyste mi věřili, že je to pravda pravdoucí a že si nic  nevymýšlím ;-)

Vaše popisy mazlíčků se mi hodně líbily, oceňuji, že jste se je snažili napsat sami, i když to jistě nebylo nic snadného.

Rovněž slovní úlohy, které jste mi poslali, byly vyřešeny správně. Všichni už umíte napsat zápis a dokonce si i hlídáte, aby odpověď začínala velkým písmenkem. Moc vás chválím!

Dnes, protože je pátek, na vás čeká jen čtení s testíkem, trochu psaní a pár příkladů z matematiky.

Tak pojďme na to.

Český jazyk

  • Přečtěte si v čítance pohádku Jak učesali vílu, najdete ji na str. 98 - 100. První stránku jako vždy hlasitě a zbytek můžete dočíst potichu. Potom si udělejte testík, který vám ukáže, jak moc pozorně jste četli. 
  • A psaní - dnes to nebude do písanky, ale přepište prosím do sešitu cv. 4/78 (je to ten diktát, kdyby měl náhodou někdo jiné číslo cvičení). Snažte se přepisovat bez chyb a dbejte také na úpravu. Minule jsem vás chválila, tak si to nepokazte ;-). Prosím o zaslání.
Matematika
  • Dnes si kromě násobení a dělení procvičíte i sčítání a odčítání, doufám, že jste to ještě nezapomněli. Jde o cv. 5, 6 a 7/59 v PS. Tohle cvičení mi posílat nemusíte, je to jen procvičování pro vás. Příští týden vám nachystám zase nějaký testík, abych věděla, jak na tom jste.
Mějte se, smějte se a v pondělí zase v naší domácí škole nashledanou :-)