Středa 20. května

19.05.2020 20:25

Dobré ráno, Kulíšci!

Nezpívali jste si včera náhodou celý den To se mi to prima ťape? Mně se to tak stává, že mi do hlavy vleze nějaká melodie a ne a ne se jí zbavit. Ráno jsem šla do školy, protože jsem vám potřebovala natisknout nějaké další materiály a celou cestu kolem lesa jsem si polohlasně prozpěvovala "...hej, myši, dejte si bacha!" :-))
V tramvaji mě to už pak naštěstí přešlo :-)

Dnes si pustíme další pokračování - pozor! Písnička Kočičí jazz je velice chytlavá! :-))

Natrhouško, Jak se má kocour prát, Tlapky klást potichu, Měsíc, Kočičí jazz, Kočky, to byl včera sešup, Plštářky tvých tlapek

Český jazyk

  • Včera jsme češtinu vynechali a dnes si zopakujeme slova se slabikami dě, tě, ně. Najděte si ten malý pracovní sešit a na str. 25 dopište do slov chybějící slabiky. Toto cvičení mi prosím zase pošlete. Písmenka doplňujte perem anebo na tužku aspoň pořádně přitlačte, ať to jde vidět ;-)
  • Přečtěte si kousek své rozečtené knížky.
Matematika
  • Nejdříve si zopakujte úplně všechny řady násobků tam i zpátky.
  • Násobení a dělení můžete procvičovat i TADY (najděte si, které násobilky chcete počítat)
  • V PS dokončete stránku 65 - nemusíte mi ji posílat.
Angličtina
  • Učivo z angličtiny máte TADY.
A teď hurá ven na sluníčko! Anička mi psala, že skáče přes švihadlo. 
A jak se hýbete vy? ;-) Můžete mi pak o tom napsat.