Úterý 19. května

18.05.2020 21:16

Dobré ráno, Kulíšci!

Jakpak jste se vyspali? Dnes nás čeká další slunečný den, tak se honem pusťme do práce, ať se můžete jít  proběhnout. Jen si dejte pozor na sluníčko - já jsem si odpoledne sedla na chvíli s knížkou na terasu a mám teď spálený nos :-)

Včera jsme si pro náladu pustili kousek z Deníku kocoura Modroočka, dnes přidávám slíbené pokračování. Tak se hezky usaďte (nebo uložte) a poslouchejte.

Zelenoočka, Smutný kočičí život, Rozloučení se Zelenoočkou, Bělovous Zrzunda, To se mi to prima ťape.

A teď jdeme na to.

Český jazyk dnes vynecháme a rovnou se pustíme do prvouky.

  • Minulý týden jste si přečetli povídání o ptácích, které chováme pro užitek.
     V PS na str. 62 si procvičte zvířecí rodinky - v prvním cvičení vyluštěte názvy samců (tatínků) a řekněte názvy jejich mláďat. 
  • V dalším cvičení vyhledejte ve čtyřsměrce názvy mláďat. Pokud budete luštit správně, dozvíte se, proč hlavně chováme holuby. 
  • Vypracovanou stránku nemusíte posílat, je to jen procvičování pro vás. Já si vaše znalosti ověřím testíkem, ale až příští týden. Takže pokud něco ještě nevíte, máte čas se vše v klidu doučit. 
  • TADY se můžete kouknout na video o drůbeži.
Matematika
  • Dnes si zopakujete všechny početní úkony. Pokud snad někdo pro samé násobení a dělení zapomněl sčítat a odčítat, může se podívat na toto video.
  •  Vypočítejte prosím cv. 8/65, ofoťte ho a pošlete mi mailem. Mám ještě prosbu na rodiče - pošlete mi prosím tentokrát cvičení tak, jak ho děti vypočítají, bez vaší kontroly. Potřebuji vědět, na co se v procvičování více zaměřit, děkuji.
A to je dnes všechno. Hezký den! :-)
 
  •