Úterý 31. března

30.03.2020 20:10

Dobré ráno, Kulíšci!

Včera jsem se byla podívat ve škole, nachystala jsem pro vás čítanky a nové písanky a hlavně - vysvobodila jsem z karantény Kulíška :-) Ten byl rád! Chtěla jsem ho tady pro vás vyfotit, ale před chvílí někam zmizel s Punťou a Gertou. Tak možná zítra :-)

A my se zatím pustíme do učení, co říkáte?

Český jazyk

  • Dnes nás čeká nové učivo - podstatná jména. Kliknutím na odkaz si stáhnete prezentaci, kterou můžete otevřít v Power Pointu. Rodiče vám s tím  jistě pomůžou. Pokud by to nešlo, podívejte se do učebnice na str. 73 a projděte si ústně cvičení 1, 2 a 3.
  • Podstatná jména jsme lehce naťukli už v 1. třídě, možná si na to vzpomenete. Zkuste si je TADY ještě trochu procvičit.
  • Včera jste psali písmenko psací B, tak dokud to máte v paměti, napište si ještě psací R, to je hodně podobné. Opět přikládám odkaz na video, jak správně písmenko napsat. KLIK!
Matematika
  • Zopakujte si násobky 3
  • Kdo chcete, procvičte si násobení třeba TADY
  • Vyřešte v PS cv. 3,4/ 51 a cv.1/52 (kdo si nevíte rady s tímto cvičením, mrkněte se zpátky na str. 49, cv. 3 je hodně podobné)
Prvouka
  • Než začneme, drobná připomínka - několik Kulíšků mi dosud neposlalo odpovědi na testík z ročních dob a měsíců, který jsem zadala v pátek, tak to prosím co nejdříve napravte, děkuji :-)
  • Přečtěte si nahlas v učebnici na str. 51 o ptácích a jejich hnízdech, prohlédněte si obrázky.
  • A odměna na závěr? Podívejte se na kuřátka ;-)